poté důkladně smirkem obrousíme vnitřek toho hliníkovýho oka,máznem vazelínou a nalisujem či přes tvrdý dřevo naklepne nový silentblok,
mě se tadle možnost moc nezdála zvolil sem tedy tu složitější s tím že si vyndáme celej ten hliníkovej držák povolíme 2 šrouby jenž drží gumu stabilizátoru -13 klíč pod autem povolíme plechovej držák viz foto-2 šrouby 13 klíč,1 šroub 18 klíč dále 2 šrouby jenž drží to hliníkový rameno viz foto - 16 klíč a jeden šroub co to drží v předu v kastli viz foto - 18 klíč ted si celej ten hliníkovej držák vyndáme ven z vozu upnem do svěráku a pomoci naostřenýho šroubováku prorazíme umělohmotnou schránku silentu a ten vyndáme ven smirkem důkladně očistíme vnitřek toho hliníkovýho oka, po očištění namažem vazelínou a nalisujem nový silendblok
tady je důležitý tam ten silendblok dát správně a neotočit ho -ta díra v silentu není přesně ve středu silentu je k jedný straně
![Pozor :pozor:](./images/smilies/28.gif)
nejdříve sem si z lehka celý ten hliník i s ramenem uchytil až sem měl jistotu že vše dobře sedí a veškerý šrouby pudou dotáhnout sem veškerý šrouby postupně dotáhnul
![Idea :napad:](./images/smilies/22.gif)
po dotažení nasuneme spodní čep do ramene a utáhneme očištěnými a grafitovou vazelínou máznutýmy šrouby naposled si dotáhneme oba šrouby jenž drží domek se silentem stabilizátoru ty taky nezapomenem očistit a namazat vazelínou
Dúležitá věc domek se silentem musíme utáhnout v poloze kdy nam auto stojí na všech 4 kolech jinak se silent pokroutí a brzo odejde
![Pozor :pozor:](./images/smilies/28.gif)
Toto se v garažové praxi na zemi bez jámy dost špatně řeší tudíž ja si to před nasazením kola zvednu za rameno heverem cca do pozice jako by auto stálo na kolech a poté silent dotáhnu
![Super :super:](./images/smilies/25.gif)
ted jen nasadit kolo utáhnout pustit na zem a vrhnout se na silent na druhé straně
po výměně obou silentů nebo pokud někdo dělá jen jeden je třeba zajet na seřízení geometrie
![Pozor :pozor:](./images/smilies/28.gif)
![Idea :napad:](./images/smilies/22.gif)