Hall senzor

1994-2003
Uživatelský avatar

p.s.
Moderátor
Moderátor
Žvanil
Žvanil
Příspěvky: 228
Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
Bydliště: západ čech
Pohlaví:

Re: Hall senzor

Příspěvek od p.s. » úte 24. zář 2019 20:40:51

skusim střelit kapku bokem :opravdu:
dobíjí to?nepřebíjí to? pokud by to přebíjelo mohli by nák blbnout řj a elektrika v autě
jak je na tom kostra vozu a motoru spoje čisté nezoxidované?
konektory v motoru dobře zacvaklé nezoxidované?


Švanci
Mlčoch
Mlčoch
Příspěvky: 7
Registrován: ned 22. zář 2019 15:45:37

Re: Hall senzor

Příspěvek od Švanci » stř 25. zář 2019 10:02:14

Som veľmi rád, že "strieľaš". Naozaj si vážim každý nápad.
Motor mám prekostreny pre istotu 3x. Cali mám totiž už 14 rokov a nejaké rady som pochytil :D
V každom prípade to prezrem.
Máš pravdu. Chvíľu mi prebijala. Cca 20km som s tým najazdil,kým som si to všimol. Teraz je však altik po repase a krásne dobíja.
Konektory? Vieš mi aj presnejšie napísať ktoré?
Totiž, mal som konektory na vstrekovace,senzor vačky,senzor kľuky,zapalovacie káble,modul,cievky,detonacne čidla rozpojene už veľakrát. Ale opäť,kuknem,prestriekam.
Voľnobeh je naozaj krasny, hladký,žiadne otrasy. Začína to až cca 1400-2200. Vyssie otáčky sú v pohode,trasenie prestane. Ale možno trošičku ako laik to tam vnímam. Jemne nepravidelnosťi.
Nechápem prečo práve tieto otáčky. A žiadna chyba motora nesieti,žiadne chybové kódy.
Ja som len vymenil spojku,pritlacny tanier,tesnenia pod hlavami,a rôzne iné tesnenia,silenbloky. Keď som ho odstavoval na bublinkovanie vody vo vyrovnávacej nádobke motor išiel krásne,bez deviacii. Poskladal som a trasie. Zatiaľ díky a prezriem všetko čo si spomenul. Ale predsa má napadlo,že po poskladani motora a naštartovaní,som mal chybu lambdy. Dal som novú a chyba zmizla. Bol som aj na meranii emisie,len tak pre seba. Všetky výsledky co, HC nad limity. Len lambda ok.

Uživatelský avatar

p.s.
Moderátor
Moderátor
Žvanil
Žvanil
Příspěvky: 228
Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
Bydliště: západ čech
Pohlaví:

Re: Hall senzor

Příspěvek od p.s. » stř 25. zář 2019 10:33:18

Ja to s těma konektorama dělam tak že je rozpojim tam kde to de beru jehlovej pilník a oxidaci z konektoru sundam pak je mírně naohejbam aby byla jistota kontaktu a před zapojenim stříknu kontaktolem
A delam všechny konektory co v motoru najdu včetně konektoru řj motoru
Taky skus samostatně přikostřit obal řj motoru a to přímo na mínus baterie
Tenhle motor skoro neznam ale když to čtu co třeba klapka nemá na sobě nákej snímač polohy ty mívaj uvnitř odporovou dráhu a ta se časem vyšoupe u koncernových klapek když je čistim tak tu dráhu mažu Diavou -leštěnka na nábytek
Nebo tam bude volnoběžnej ventil třeba neděla co má?
Nebo egr ten taky dokáže pozlobit ?
Jo a taky vyndej pojistku po pojistce očisti jí kontakty a rozehni tak aby v tý pojistkovce dobře držela
Ty pojistky časem zoxidujou tak že se jeden jen diví


Švanci
Mlčoch
Mlčoch
Příspěvky: 7
Registrován: ned 22. zář 2019 15:45:37

Re: Hall senzor

Příspěvek od Švanci » čtv 26. zář 2019 12:53:35

ahojte, potrebujem zistit kolko voltov má ist na jednotlive kabliky na jednotku zapalovania bosch 0227100203. je to 7 pinový konektor z riadiacej jednotky.
ja som nameral na výstupe pri zapnutom zapalovaný a nenastartovanom aute hodnoty. pin:
1 - 12 V
2 - 0,16 V
3 - 12 V
4 - 0,02 V
5 - 0,16 V
6 - 12 V
7 - 0,14 v
je to ok? hlavne ma zaujim ten pin 4 preco ma nulu, resp. ma ju mat?
dakujem krasne

Odpovědět Předchozí témaNásledující téma

Zpět na „Omega B“