děláno na oktávii 1 1,9 TDI 81KW ASV
na obou stranách vozu povolíme středové matky na kolech 30klíč 12tihran a pouze povolíme matky obou kol 17 klíč
ted si auto zvednem a podložíme tak aby na nás nespadlo a sundáme si obě kola
ted si na obou stranách povolíme 3 šrouby jenž drží spodní čep a vyháknem ho z ramene
ted si schodíme krycí plast motoru a kryt manžety poloosy 16ka klíč
ted je třeba si u převodovky povolit samotný poloosy poté je vyndat z náboje a poloosy ven a dát stranou
ted je třeba vypustit olej z převodovky 17ka imbus
ted si 6kou imbusem povolíme pravou stranu u převodovky -zbytek tý poloosy viz foto a vytáhnem to ven
ted za pomoci plochého šroubováku a kladiva vyklepnem starý symering a opatrně naklepnem nový -já si ho lehce mažu vazelínou aby tam líp zapadl
ted nandáme a utáhnem zpět ten kratší díl poloosy a dem tento díl povolit na levou stranu,po té co ho vyndáme opět za pomoci šroubováku a kladiva vyklepnem starý simering a opatrně naklepnem nový
ted nandáme a utáhnem první díl tý poloosy, 6ka imbus
a můžeme začít vracet polosy já začal kompletací levé strany nandal sem poloosu utáhl šrouby u převodovky nandal poloosu do těhlice a lehce přitáhl,poté sem nandal do ramene a utáhl spodní čep a přešel na kompletaci pravé strany opět uchytit poloosu,utáhnout u převodovky,nandat poloosu do těhlice a lehce přitáhnout,poté uchytit spodní čep do ramene a utáhnout a uchytit ten krycí plast poloosy 16ka klíč
ted je třeba na převodovce povolit nalévací a kontrolní otvor pro olej abychom se k němu lépe dostali povolíme si držák tý trubky viz foto
poté za pomoci trychtýře a delší hadice nalejem do převodovky nový olej cca 2l
75W90 GL-4
po nalití dotáhnem imbusem nalévací otvor,namontujem umělohmotný kryt motoru,nandáme kola dotáhnem a sundáme z heveru
ted si vemem 30ku 12tihran a metrovou trubku a řádně dotáhnem na obou stranách ty středový matky co držej poloosu v těhlici !!!
ted už jen dotáhnout kola! a máme hotovo
výměna simeringú diferenciálu octávie I
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster