najedem na nájezdy a zaklínujem zadní kola demontujem spodní plastový kryt motoru lehnem pod auto a vidíme že je levá poloosa a okolí turba zadělaný od oleje konstatuju že ta hadice netěsní a je třeba pokoumat proč
22klíč povolit převlečnou matku
10ka na gole delší nástavce kloubek a povolíme oba šrouby co drží přírubu a de to ven je tam těsnění které po letech uz neni ůplně v kondici a na dosedací ploše je vidět kudy to prolínalo očistíme a prohlídnem starou hadici zda není někde poškozená
pokud je v pořádku dáme nové těsnění já ho neměl vyrobil sem si ho nové z klingeritu co mám ještě z dávných dob a namontujem hadici zpět na očištěnou dosedací plochu u turba
chce to kapku trpělivosti překáží tam poloosa
já si nejdřív chytil přírubu s těsněním a pak dotáhl převlečnou matku po dotažení natočíme motor chvíli necháme běžet a pozorujem zda někde neprolíná olej
pokud je vše v pořádku vypneme motor očistíme místa zasviněná olejem - hadr čistič na brzdy
očistíme a namontujem spodní dekl motoru
sjedem z nájezdú skontrolujem popřípadě dolejem olej do motoru a máme hotovo
balíme a valíme dom

