vyndat větrák s auta viz : viewtopic.php?f=135&t=109
po té co ho máme na stole vypinujem oba elektrický kontakty s konektoru
poté za pomoci šroubováku zatlačíme dovnitř do tělesa větráku gumové zajištění a vytáhneme motor větráku s umělohmotnýho deklu
ted máme víc možností a to bud sundat vrtuli větráku nebo jí nesundavat a udělat to i s ní mě se sundat nepodařila a jelikož sem měl vítr z toho že jí vylomím tak sem jí nechal nasazenou
tu pružinu s druhé strany za pomoci slabšího šroubováku vycvakneme a celý domek si povytáhnem pod vrtuli
ted je třeba za pomocí štípaček rozpojit spojení uhlíku a přívodu do větráku pokuste se to spojení rozdělat a zbytečně to jen neodštípnout :idea:
ted vyndáme starý uhlík a dáme nový pokud by to měl někdo již vytavený či prasklý je třeba to bud vyměnit nebo opravit většinou stačí to vytavení opilovat a de to použít,pokud je to prasklý tak já to řeším vtavením slabého drátku přes prasklinu pomoci pistolový pájky a to aspon na dvou místech :idea:
ted je třeba propojit nový uhlík s přívodním drátem já na to nasunul trubičku kterou sem získal odštípnutím z elektrikářského očka č.4 trubičku sem na 2 místech zmáčkl štípačkama a z vrchu proletoval poté to zpět nacvaknem do toho držáku
po té co se poperem i s druhou stranou tak si skontrolujem zda sou držáky uhlíků dobře nacvaklý a zda to pruží
a zda nám otáčející se vrtule větráku o nic nedrhne a vyskoušíme na baterii zda větrák funguje :thumb:
pokud je vše ok.tak větrák poskládáme a vrátíme do auta :idea:
ps-pokud by chtěl bejt někdo ještě důslednější a podařilo se mu ten motorek celej nák rozebrat může komutátor rotoru vzít jemným smirkem a proškrábnout to mezi jednotlivými lamelami ostrým hřebíkem :idea: já to zapotřebí neměl
výměna uhlíků větráku octávie I
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster