přijela oktávka 1,8T 110KW auto v nouzi a na vagu chyba 16795
chybu způsobuje vývěva sekundárního vzduchu,která je uchycena ze spoda motoru vedle servočerpadla
vývěvu je třeba demontovat a zjistit jestli chodí,
sundáme plast pod motorem z vývěvy odpojíme elektrický konektor
dále povolíme 3 matičky co drží v držáku samotnou vývěvu
ted z vývěvy vycvaknem obě hadice
dále je třeba povolit oba spodní imbusy jenž drží celej ten železnej držák vývěvy
poté si držák kapku vyhnem -sundat nejde musel by se povolit ještě třetí imbus a vzhledem k jeho umístění se mi do toho jít nechtělo - a vývěva de vytáhnout ven
no a hned sem viděl kde je problém,
vývěva byla zpředu naražená a netočila se
ted bud sehnat jinou vývěvu nebo se pokusit stim něco udělat já zvolil druhou možnost
je třeba odvrtat a vytáhnout hliníkový nejty
poté vycvaknem to vrchní víko vývěvy
bylo vidět že to trochu odnesla i samotná vrtulka,
chtěl sem to celý rozebrat ale nepodařilo se mi povolit tu vrchní matku,
tak sem tu vrtulku v rámci možností porovnal samotný víko sem vyklepal a díru z vrchu poladil pistolovou pájkou a vtavil tam černou umělohmotnou pásku
dále sem vycvak tu elektrickou část vývěvy
mírně sem poklepal na osičku a tím se to celé uvolnilo a začalo se to poměrně v pohodě otáčet,
poté sem to řádně vystříkal mazivem a rozhejbal k mé spokojenosti
ted je třeba to celé poskládat a přitom dáváme pozor aby se nám vrtule vývěvy nikde nekřížili a nedrhli
já to vždy postupně skoušel na baterii abych věděl na čem sem
hliníkový nejty nahradíme šroubky a maticemi č.4 tady při utahování opět dáváme pozor aby motor vývěvy běžel lehce a nedrhnul
šroubky sem dal na lepidlo aby se nepovolovali
a nakonec sem to po obvodu jednotlivých stupnů-spojů vývěvy ojel tavnou pistolí a to i se šrouby a to proto abych měl jistotu že se šroubky fakt nepovolí a že mi to nebude funět okolo
takto poskládanou vývěvu namontujem zpět do auta a zapojíme
pak už jen sjedem z nájezdů a smažem vagem chyby v ŘJ
a máme hotovo
auto sem dal na nájezdy,zajistil tak aby nespadlo Chyba 16795 špatné proudění vzduchu
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster