Nepravidelný výpadek výkonu octávie 1,6
Napsal: čtv 07. bře 2019 20:03:50
Už nákou dobu se peru s nepravidelným občasným výpadkem výkonu své druhé octávie 1.6 74KW
auto jelo necukalo když tu náhle ztráta výkonu až to chcíplo
zajímavý na tom bylo že auto šlo vzápětí nastartovat a jelo dál
a další zajímavost byla že když sem stim jel já tak se závada neprojevila
postupně sem vyzkoušel kde co:jiný čidlo klikového hřídele,jinou zapalovací cívku,svíčky,kabely,prošel veškerý konektory v motoru a u ŘJ motoru,dal sem novej palivovej filtr,zkusil jiný čerpadlo paliva,ošetřil konektor čerpadla,dal jiný relé čerpadla,
mám tam alarm s imem tak sem to přepojil zpět na originál zapojení a problém furt trval
diagnostika mi nic nehlásila
začal sem stim autem aktivně jezdit po tejdnu se mi to neprojevilo,
na konci tejdne sem pučil auto bratrovi a vzápětí mi hlásil,že mu to dvakrát vypadlo
no moh mi trefit šlak auto sem si vzal a začal koumat otevřel sem motor a zaslech sem podezřelé syčení
to sem před tim nikdy nezaslech syčení vycházelo z tlakového palivového ventilu co je na liště vstřikovačů
sundal sem ten přední plast motoru stáhl z ventilu podtlakovou hadičku vycvak pojistku co drží ten ventil
ventil vycvakl ven
při prohlídce ventilu mi zarazilo že se ten nátrubek na podtlakovou hadičku hejbe
tak sem to skusmo oletoval cínem pak sem vzal větší injekční stříkačku s hadičkou a skoušel jestli bude ventil nák reagovat
na podtlak se to ani nehlo a při tlaku sem zaslech z ventilu podezřelé syčení dle mě v něm po letech rupla membrána a ventil se tak choval zcela nevypočitatelně
koupil sem nový ventil namontoval a čekal co se bude dít s autem jezdí přítelkyně ta si stěžovala nejvíc
jezdí už 3 neděle všude možně a nestěžuje si auto jede,tahá,necuká,neumírá tak se zdá že sem konečně zvítězil nad problémem
auto jelo necukalo když tu náhle ztráta výkonu až to chcíplo
zajímavý na tom bylo že auto šlo vzápětí nastartovat a jelo dál
a další zajímavost byla že když sem stim jel já tak se závada neprojevila
postupně sem vyzkoušel kde co:jiný čidlo klikového hřídele,jinou zapalovací cívku,svíčky,kabely,prošel veškerý konektory v motoru a u ŘJ motoru,dal sem novej palivovej filtr,zkusil jiný čerpadlo paliva,ošetřil konektor čerpadla,dal jiný relé čerpadla,
mám tam alarm s imem tak sem to přepojil zpět na originál zapojení a problém furt trval
diagnostika mi nic nehlásila
začal sem stim autem aktivně jezdit po tejdnu se mi to neprojevilo,
na konci tejdne sem pučil auto bratrovi a vzápětí mi hlásil,že mu to dvakrát vypadlo
no moh mi trefit šlak auto sem si vzal a začal koumat otevřel sem motor a zaslech sem podezřelé syčení
to sem před tim nikdy nezaslech syčení vycházelo z tlakového palivového ventilu co je na liště vstřikovačů
sundal sem ten přední plast motoru stáhl z ventilu podtlakovou hadičku vycvak pojistku co drží ten ventil
ventil vycvakl ven
při prohlídce ventilu mi zarazilo že se ten nátrubek na podtlakovou hadičku hejbe
tak sem to skusmo oletoval cínem pak sem vzal větší injekční stříkačku s hadičkou a skoušel jestli bude ventil nák reagovat
na podtlak se to ani nehlo a při tlaku sem zaslech z ventilu podezřelé syčení dle mě v něm po letech rupla membrána a ventil se tak choval zcela nevypočitatelně
koupil sem nový ventil namontoval a čekal co se bude dít s autem jezdí přítelkyně ta si stěžovala nejvíc
jezdí už 3 neděle všude možně a nestěžuje si auto jede,tahá,necuká,neumírá tak se zdá že sem konečně zvítězil nad problémem