tak dnes tu mám něco pro ty co zpozorovali na svém autorádiu zhoršený příjem radiostanic a nechce se jim zrovna kupovat a měnit anténa
otevřem pátý dveře,částečně stáhnem u střechy těsnící gumu a vycvaknem pod střechou ten krycí plast
vycvaknem umělohmotnej čudlík jistící tapec stropu
ted vemem plochou 22 klíč a vsunem ruku pod tapec a povolíme matku co drží samotnou anténu
ted pokud máte anténu pod tapecem napojenou na rychlospojce tak vycvaknout pokud ne nic se neděje dem na střechu
anténu vytáhnem směrem vzhůru pokud jí máme rozpojenou vytáhnem jí celou pokud ne jen povytáhnem
anténu si otočíme tak aby sme ze spodu mohli povolit 2ks samořezných šroubů na křížový šroubovák
po té co je vytočíme sundáme ten vrchní plastovej dekl
pod deklem se nalézá náš problém zvaný anténí zesilovač ten musíme vyřadit a opět máme 2 možnosti ta první a rychlá :
odletujeme či odštípneme drát vedoucí z anténího kabelu do plošného spoje zesilovače je to vstup -Pozor neštípeme stínící drat ten ukostřenej
a dále odletujem či odštípnem drát kterej vede s toho umělohmotnýho deklu na nějž se šroubuje anténí prut do plošného spoje zesilovače je to výstup
tyto dva dráty mezi sebou propojíme ,proletujem a spoj důkladně zaizolujem.
nebo druhá možnost tu sem volil já:
já celej zesilovač odstranil,kabel od antény si kousek nastavil a na stínění naletoval očko
pak si provrtal hliník 3kou vrtákem a samořezem přichytil k hliníku tak aby samořez z druhé strany nevyčuhoval a umělohmotnou páskou zajistil kabel proti nechtěnýmu vytažení
ted už jen naletovat kablík do toho plastovýho krytu co se do něj šroubuje anténa a celý to sešroubovat a vrátit do střechy nezapomenout dát pod anténu a to těsnění kapku silikonu či jinýho těsnícího tmelu at je jistota že tudy nepoteče voda
ted utáhnem zajištovací matku, nezapomenem spojit anténu pokud sme jí měli rozpojenou,zacvaknem čudlík zajištující tapecírung,nacvaknem krycí plast a vrátíme těsnění dveří a zavřem dveře
nakonec našroubujem anténí prut
dodatek: pokud by měl někdo anténu jenž má zvlášt napájenej zesilovač tak tento drát bud odpojit u samotnýho rádia nebo ho pod střechou odštípnout a důkladně zaizolovat at nám to tam neskratuje
a dem skusit rádio věřím že budete příjemně překvapení že to opět ladí stanice a že se vám při jízdě nestrácí na každým rohu
oprava autoantény u octávie combi
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster