již delší dobu sem jezdil s nefunkčním větším větrákem sahary
dostal sem celou funkční použitou saharu tak sem se dnes rozhoupal k výměně
najedem na nájezdy sundat dekl pod motorem
otevřít kapotu motoru demontovat kryt motoru
sundat plastovej kryt baterie
větrák drží na 3 torxech který bejvaj vyrezlí a povolit je múže bejt slušnej zážitek
pokud máme k větráku cokoli uchyceno tak to uvolníme
ted si vycvaknem kabel od větráku a vycvaknem konektor z držáku a rozpojíme ho
tak a ted se pokusíme povolit všechny torxi co drží samotnej větrák-povolujem ty tři platový nožičky
mě se povedlo 2 šrouby povolit třetí byl ve stavu že sem se nechyt ani za hlavu
vzhledem k tomu že sem měl komplet jinou saharu sem u týdle flexou přeříz ten spodní umělohmotný držák a vyndal větrák z vozu ven
ted bylo třeba nák rozumně vyndat ten zbyvající šroub
no zkoušel sem kde co i naříznout drážku do šroubu a nák sem nevítězil
vařit sem na to nic nechtěl je to plast měl sem obavu aby to neukáplo
nakonec sem pomoci štípaček plochýho šroubováku a pilovýho plátku odstranil zbytek plastu okolo šroubu
poté co na mě vykouk samotný šroub sem vzal sykovky a opatrně v klidu abych ho neukroutil ho vytočil ven
ted sem si z náhradní sahary demontoval jinej větrák a vybral 3 slušný šrouby kerý sem vymáchal ve vazelíně
namontujem větrák do vozu a pokud ste k němu měli cokoli uchyceno - já hadici od kompresoru klimatizace tak uchytit zpět
uchytíme kabel zapojíme konektor nacvaknem konektor do plastovýho držáku a pokud sme si dole vycvakli i držák s hadicí nacvaknem ho zpět
namontujem plastovej kryt pod motorem
namontujem kryt motoru nandáme dekl baterie a máme hotovo
ted si nastartujem pustíme klimu a dem juknout zda se točí oba větráky
pokud se točí slavíme vítěztví zavíráme kaputu sjíždíme z nájezdů a valíme k domovu
výměna větráku sahary O1
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster