otevřít dveře a vycvaknout umělohmotný kryt madla
pote je třeba za tapecírungem odpojit konektor ovládání oken,nastavení zrcátek a safe diody
ted je potřeba směrem nahoru vytlačit tapecírunk neb je zaháklý za rantl okna
poté co ho vyháknem odpojíme bovden vnitřní kliky a tapec dáme stranou
ted kapka prevence najdem konektor od ŘJ okna vycvaknem,zkontrolujem,očistíme a prostříkneme kontakty
ted si odstraníme nalepenou vodětěsnou zábranu jenž kryje otvor pod nímž je uvnitř dveří zámek a vycvaknem konektor od zámku centrálu
ted si z boku dveří vyloupnem obě záslepky a vrchní šroub vytočíme a spodní pouze povolíme-pozor nezkoušet ho ůplně vytočit nejde to
ted vemem za kliku dveří zaberem jako když otvíráme a přitom taháme fabku zámku ven
po vytažení vyloupnem z boku kliky lanko jenž ovládá zámek
ted si povolíme 2 torxi jenž drží samotný zámek a zámek vyndáme ze dveří
ted záleží na tom co máme za problém
můžeme dát bud novej zámek nebo pokoumat co je stím starým,já pokoumal
takže vycvaknem bovden vycvaknem pružinu viz foto
povolíme 2 zajištovací torxi
ted oddělíme od sebe elektrickou a mechanickou část zámku,
tu mechanickou vymejem,rozhejbáme a znova prostříknem mazivem
tu elektrickou rozeberem -povolíme na deklu všechny torxi a dekl opatrně sundáme vyndáme,očistíme kapku máznem ten zavírací umělohmotnej mechanismus,
dále vyndáme celý ten plošný spoj s mikrospínači -provedeme kontrolu mikrospínačů změříme zda sou všechny o.k. pokud ne vyměníme,
dále zkontrolujem letované spoje popřípadě je proletujeme
poté je třeba vše složit dáváme přitom pozor aby vše dosedlo tak jak má
a po kompletaci zámku si ho před montáží do dveří nejdřív vyskoušime jestli mechanicky chodí jak má
pokud chodí napíchnem ho venku do konektoru a zkusíme jestli chodí i po elektrické stránce
pokud je vše o.k. provedeme montáž do dveří zde opět pozor až budete štelovat to krátké lanko ovládání venkovní kliky - je třeba to zkoušet při otevřených dveřích a to tak že si z boku simulujem zacvaknutím zámku zavřené dveře pokud bychom to zkoušeli zavřením dveří mohlo by se stát že při špatným nastavení toho krátkého lanka bychom dveře zavřeli a již neotevřeli a nastal by zbytečný problém se zabouchnutými dveřmi
pokud by se přesto tohle někomu povedlo dá se vzít delší jehla a při otevřený klice se tam ta jehla vsune a ten umělohmotný čtvereček jenž je v tý klice nasunut v drážce z boku kliky se při troše šikovnosti dá posunout tak aby ty dveře šli posléze otevřít
po namontování a vyskoušení zámku nandáme tapecírunk zapojíme konektory a bovden vnitřní kliky.utáhnem torxi jenž drží tapecírunk a nakonec nacvaknem krytku madla a slavíme vítěztví
povolit 2 torxové šrouby viz foto
ve spodní části tapecírunku povolíme další 2 torxi viz foto
ted si od spoda vycvaknem samotný tapecírunk drží na umělohmotnejch trnech,vyndání zámku dveře řidiče Fábie 2
Moderátor: Moderátor návodů
Přejít na
- Autoservisy, kterým se obloukem vyhýbat
- Návody - Manuály - Technika
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Technický koutek
- Autíčka
- ↳ Omega
- ↳ Omega A
- ↳ Omega B
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra J
- ↳ Astra K
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa OPC
- ↳ Vectra
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer C
- ↳ A jiné letadla ...
- ↳ Škoda
- ↳ Návody
- ↳ Manuály
- ↳ Oktavia
- ↳ Fabie
- ↳ Felicie
- ↳ Favorit
- ↳ Citroën
- ↳ Insignia
- ↳ Insignia A
- ↳ Insignia B
- ↳ Adam
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Agila A
- ↳ Agila B
- ↳ Ampera
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Antara
- ↳ Campo
- ↳ Campo
- ↳ Cascada
- ↳ Cascada
- ↳ Combo
- ↳ Opel Kadett E Combo
- ↳ Combo B
- ↳ Combo C
- ↳ Combo D
- ↳ Combo E
- ↳ Crossland X
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Frontera A
- ↳ Frontera B
- ↳ Frontera Sport RS
- ↳ Grandland X
- ↳ Grandland X
- ↳ Meriva
- ↳ Meriva A
- ↳ Meriva B
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey
- ↳ Monterey RS
- ↳ Movano
- ↳ Movano A
- ↳ Movano B
- ↳ Signum
- ↳ Signum
- ↳ Tigra
- ↳ Tigra A
- ↳ Tigra TwinTop
- ↳ Vivaro
- ↳ Vivaro A
- ↳ Vivaro B
- ↳ Vivaro C
- ↳ Ascona
- ↳ Ascona A
- ↳ Ascona B
- ↳ Ascona C
- ↳ Calibra
- ↳ Calibra
- ↳ Kadett
- ↳ Kadett I
- ↳ Kadett A
- ↳ Kadett B
- ↳ Kadett C
- ↳ Kadett D
- ↳ Kadett E
- ↳ Manta
- ↳ Manta A
- ↳ Manta B
- ↳ Monza
- ↳ Monza A1
- ↳ Monza A2
- ↳ Rekord
- ↳ Olympia Rekord
- ↳ Rekord P I
- ↳ Rekord P II
- ↳ Rekord A
- ↳ Rekord B
- ↳ Rekord C
- ↳ Rekord D
- ↳ Rekord E
- ↳ Senator
- ↳ Senator A
- ↳ Senator B
- ↳ Sintra
- ↳ Sintra
- ↳ Speedster
- ↳ Speedster