výměna lambdasondy škoda felicie
Napsal: stř 06. bře 2019 19:12:58
zvednout auto či si předkem najedem na nájezdy
poté otevřít kapotu motoru a rozpojit konektor od lambdasondy a vycvaknout ho z držáku a ted sou 2 možnosti
ta první ideální je že nasoukáme naše pivní břicha pod auto a 22kou klíčem povolíme lambdu na výfukovém potrubí -doporučuju to dělat na ohřátém motoru nejlépe po náký delší jízdě pokud se nám lambdu podaří povolit jí vytočíme,vytáhnem z auta a našroubujem novou pokud máme lambdu bez konektoru tkzv.uni lambdu je třeba na ní ještě přidělat konektor pokud máme originál máme tu práci jednoduší
závit lambdy posypem nejlépe suchým grafitem či máznem nákým keramickým mazivem po zašroubování a utažení lambdy si vytáhnem kabel lambdy do motoru připojíme a nacvaknem konektor lambdy,
vyvážem kabel od lambdy tak aby nikde nepřekážel a nebo nehrozilo jeho prošoupání a máme hotovo v ideálním případě vemem ještě Vag načtem a smažem chyby na motoru
ta druhá a běžná možnost kdy se nám nepodaří lambdu povolit na potrubí znamená to že se musí první díl výfuku demontovat z auta,po demontáži to dělám následovně vemu svářečku elektrodou to ovařim těsně pod závitem tím to řádně ohřeju
pak to upnu do svěráku beru hasák a metrovou trubku a de to ven
závěrem dodávám že dnes to byla po letech první felda kde se mi to podařilo povolit přímo na autě a výměna mi zabrala cca 15minut
poté otevřít kapotu motoru a rozpojit konektor od lambdasondy a vycvaknout ho z držáku a ted sou 2 možnosti
ta první ideální je že nasoukáme naše pivní břicha pod auto a 22kou klíčem povolíme lambdu na výfukovém potrubí -doporučuju to dělat na ohřátém motoru nejlépe po náký delší jízdě pokud se nám lambdu podaří povolit jí vytočíme,vytáhnem z auta a našroubujem novou pokud máme lambdu bez konektoru tkzv.uni lambdu je třeba na ní ještě přidělat konektor pokud máme originál máme tu práci jednoduší
závit lambdy posypem nejlépe suchým grafitem či máznem nákým keramickým mazivem po zašroubování a utažení lambdy si vytáhnem kabel lambdy do motoru připojíme a nacvaknem konektor lambdy,
vyvážem kabel od lambdy tak aby nikde nepřekážel a nebo nehrozilo jeho prošoupání a máme hotovo v ideálním případě vemem ještě Vag načtem a smažem chyby na motoru
ta druhá a běžná možnost kdy se nám nepodaří lambdu povolit na potrubí znamená to že se musí první díl výfuku demontovat z auta,po demontáži to dělám následovně vemu svářečku elektrodou to ovařim těsně pod závitem tím to řádně ohřeju
pak to upnu do svěráku beru hasák a metrovou trubku a de to ven
závěrem dodávám že dnes to byla po letech první felda kde se mi to podařilo povolit přímo na autě a výměna mi zabrala cca 15minut