Stránka 1 z 1
Kompresní tlaky x30xe
Napsal: čtv 15. srp 2019 19:07:02
od tatar
Ví někdo? Děkuji pěkně.
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: čtv 15. srp 2019 19:58:10
od Colommbo
Kompresní tlaky u motoru MV6 (ostatně u všech benzínových motorů v Omeze) by se měly pohybovat v rozmezí 1,2 až 1,5 MPa (12 až 15 bar), přičemž rozdíl tlaků mezi jednotlivými válci by neměl přesahovat jeden bar.
Zdroj: Jak na to? Omega B
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: čtv 15. srp 2019 23:13:00
od tatar
Myslel sem si to. Někdo mi tvrdil že 10,5 je naprosto Ok a jáz mu, že není... děkuji za potvrzení.
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: pát 16. srp 2019 10:47:23
od Colommbo
Budou-li mít všechny válce kompresi kolem těch 10,5 baru, motor bude blbě startovat. Když naskočí, tož tak nějak pojede, na všechnu krásu jízdy se šestihrnkem je však třeba zapomenout. A bude mu chutnat olej.
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: úte 03. zář 2019 22:55:53
od tatar
Y32SE v cem se konstrukcne lisi od x30xe?
predpokladam ze bude mit 4x lambdu a dal?
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: stř 04. zář 2019 10:07:39
od Colommbo
Ahoj! Ano, 4x lambda, 4x katalyzátor, 2x zapalovací modul přímo na svíčkách (bez kabelů), elektronická škrtící klapka s el. pedálem plynu, žádné sekundární vhánění vzduchu, žádný EGR, jiná ventilová víka...
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: stř 04. zář 2019 10:48:19
od tatar
fuuu, a už se mi to auto tolik nelíbí
sakra není nad x30xe
Re: Kompresní tlaky x30xe
Napsal: stř 04. zář 2019 14:15:28
od Colommbo
Deset let jsem jezdil s klasickým áčkovým dualramem 2.6i a byl jsem spokojený. V r. 2009 jsem si pořídil Y26SE, bobky jsem, pravda, trochu měl, ale netřeba se báti. Nebo jsem měl (mám) kliku.