Otevřít dveře od řidiče Nad pedálama odšroubovat a vycvaknout umělohmotnej dekl
Pokud se povede ten spínač nákým zpúsobem rozštelovat že nechodí jak má je tu možnost se pokusit to zpětně znova nastavit
Táhlo spínače je třeba poštelovat vemem za nej kapku silou a povytáhnem či ho zatlačíme tak aby byla zajištěná správná funkce brzdových světel při sešlápnutí brzdového pedálu
Po seřízeni spínače namontujem plastový kryt nad pedály a máme hotovo Jako bonus smažem diagnostikou chyby v řj a odjíždíme
Spínač se nachází na plechovém držáku pedálu brzdy
Odpojíme elektrický konektor
Dále pootočíme spínačem proti směru hodinových ručiček až se uvolní a vytáhnem ho ven
Dáme nový spinač a to tak že si rukou sešlápnem pedál brzdy a poté nandáme spínač a zajistíme pootočením Poté pustíme pedál brzdy tím se spínač sám nastaví a nacvaknem konektor
Spínač funguje tak že pokud je zamáčklý brzdy nesvítí Výměna brzdového spínače octávie 1
Moderátor: Moderátor návodů
-
- Moderátor
-
Žvanil
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 20. úno 2019 21:03:35
- Bydliště: západ čech
- Pohlaví:
Re: Výměna brzdového spínače octávie 1
Dnes sem měl opět měnit jeden brzdový spínač leč po vyndání nefunkčního spínače sem zjistil že ten co sem koupil má kapku jinej konektor
Tak sem se rozhod že ten starej rozeberu a kouknu proč nejde Je třeba odjistit a sundat to vrchní víko spínače
De to blbě neb je to zacvaklý ze všech 4 stran Pod víkem je pružina
Pote musíme vytahnout kolík co se opírá o brzdový pedál
Nebojte se zabrat je to jištěný pojistkou aby se dala štelovat délka táhla kolíku Poté vyndáme samotný pohyblivý kontakt Tak máme to rozebraný a koukáme kde je co špatně
Na pohyblivým kontaktu očistíme celou tu kontaktní měděnou čast která je viditelně opálená
Poté si kombinačkama vytáhneme oba kontakty z té pevné časti spínače Kontakt je viditelně opálen
Pokud to pude opilovat tak opálení opilujem
Pokud je to zničený hodně jako u mě tak lze ten kontakt otočit
Pomocí kombinaček sem to ohnul na druhou stranu která není zapálená Kontakt de bez problémú vrátit do obalu
Protože sou ty kontakty dělaný jako pravý a levý musíme ho z jedný strany kapku spilovat tak aby při skládání šlo nacvaknout to vrchní víko spínače
Nebo druhá možnost
Ohnete oba kontakty a prohodíte mezi sebou
Tak ted si spínač poskládáme
Nasunem pohyblivý kontakt
Nasunem táhlo
Dáme pružinu a nacvaknem vrchní víko spínače Ted si spínač proměříme aby byla jistota že chodí jak má Spínač namontujem a seřídíme a odměnou nám sou funkční brzdová světla
Tak sem se rozhod že ten starej rozeberu a kouknu proč nejde Je třeba odjistit a sundat to vrchní víko spínače
De to blbě neb je to zacvaklý ze všech 4 stran Pod víkem je pružina
Pote musíme vytahnout kolík co se opírá o brzdový pedál
Nebojte se zabrat je to jištěný pojistkou aby se dala štelovat délka táhla kolíku Poté vyndáme samotný pohyblivý kontakt Tak máme to rozebraný a koukáme kde je co špatně
Na pohyblivým kontaktu očistíme celou tu kontaktní měděnou čast která je viditelně opálená
Poté si kombinačkama vytáhneme oba kontakty z té pevné časti spínače Kontakt je viditelně opálen
Pokud to pude opilovat tak opálení opilujem
Pokud je to zničený hodně jako u mě tak lze ten kontakt otočit
Pomocí kombinaček sem to ohnul na druhou stranu která není zapálená Kontakt de bez problémú vrátit do obalu
Protože sou ty kontakty dělaný jako pravý a levý musíme ho z jedný strany kapku spilovat tak aby při skládání šlo nacvaknout to vrchní víko spínače
Nebo druhá možnost
Ohnete oba kontakty a prohodíte mezi sebou
Tak ted si spínač poskládáme
Nasunem pohyblivý kontakt
Nasunem táhlo
Dáme pružinu a nacvaknem vrchní víko spínače Ted si spínač proměříme aby byla jistota že chodí jak má Spínač namontujem a seřídíme a odměnou nám sou funkční brzdová světla